Εν οιδα... οτι ουδεν οιδα!!!

Ξανά εδώ! Ελπίζω να περάσατε όμορφα και να γεμίσατε μπαταρίες… Χρειαζόμαστε ενέργεια!  Κανονικά αυτό το άρθρο πρέπει να αφιερωθεί αποκλειστικά στις εκλογές με βαρύγδουπες εκφράσεις και όλα τα παρεμφερή, παρ’ αυτά εγώ θα πω τη δική μου γνώμη, έτσι όπως βλέπω τα πράγματα! Δύο μέρες μας έχουν απομείνει για να αποφασίσουμε τι θέλουμε…
    Αλήθεια όμως, δεν βαρεθήκατε να ακούτε συνεχώς τα ίδια και τα ίδια; Εγώ πάρα πολύ… Τόσα χρόνια  μία επανάληψη διαρκώς… Ερωτήματα που απασχολούν όχι μόνο εμένα αλλά (ελπίζω) και όλη τη δική μας γενιά θα βρουν άραγε απάντηση;; Να τους πιστέψουμε ή όχι;; Υπάρχει σωστό και λάθος;;; Γενικά υπάρχει σωτηρία;;; Δε νομίζω όλα αυτά να απαντηθούν άμεσα. Σε βάθος χρόνου ίσως!
  Αυτή η περίοδος έχει και τη χάρη της, καθώς στην τηλεόραση βλέπουμε όλα τα «επετειακά»! Είδατε καθόλου ελληνικές ταινίες που έχουν να κάνουν με εκλογές;; Εγώ τις απολαμβάνω, όσο και αν κάποιοι τις βρίσκουν passé! Είναι τόσο πολύ αστείο να βλέπουμε πράγματα που γινόντουσαν το 1960 να συμβαίνουν ακόμα και σήμερα… Αυτό που πραγματικά δεν αντέχω, είναι οι ειδήσεις σε τέτοιες περιόδους, τα παράθυρα με τις φωνές, τα πάρα πολλά άτομα σε ένα τραπέζι… Δεν μπορώ να παρακολουθήσω τίποτα!!! Δεν βγαίνει καμία άκρη! Ή μήπως είναι ιδέα μου;;; Γιατί αν είμαι η μόνη που δεν καταλαβαίνει έχω σοβαρό πρόβλημα!
    Και σε ένα πράγμα είμαι αντίθετη: στη βία.. Ναι, καταλαβαίνω πως είμαστε όλοι αγανακτισμένοι, πως έχουμε φτάσει σε οριακά σημεία, αλλά οι εικόνες που βλέπουμε κατά καιρούς με γιαούρτια, νερά, φάσκελα και άλλα πολλά νομίζω πως δεν μας αντιπροσωπεύουν! Εν τέλει έχουμε στα χέρια μας το μεγαλύτερο όπλο: την ψήφο!
   Θεωρώ πως αυτές οι αράδες που έγραψα για το φλέγον αυτό ζήτημα είναι αρκετές. Άλλωστε, όπως λέει και ο λαός « Λαμπρή, κοντή γιορτή»..
Και όπως μου είχε πει κάποτε η καθηγήτρια ιστορίας « η Ιστορία επαναλαμβάνεται»! Όπως βλέπετε, πολλά και διάφορα μου έρχονται κατά νου! Την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε εδώ, θα έχει γυρίσει μία ακόμα  σελίδα στην ιστορία μας! Εύχομαι να έχουμε φώτιση και σύνεση για να αποφασίσουμε το σωστό! Ό,τι πιστεύει ο καθένας σωστό! Εγώ θα περάσω την Κυριακή το βράδυ με πίτσες και μπύρες… Πάντα έτσι κάνω!!
Καλή δύναμη!

Υ. Γ: Εδώ θα γράφω την άχρηστη πληροφορία της εβδομάδας (κατά τη γνώμη μου, φυσικά) Γέννησε, λοιπόν, η Τζούλη Αγοράκη! Να της ζήσει!!

Καλλιόπη Θεοδωρακάκη

0 Response to "Εν οιδα... οτι ουδεν οιδα!!!"

Δημοσίευση σχολίου

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme